Monday, August 8, 2011

Selamat datang ke blog saya

Terima kasih terima kasih kerana sudi singgah ke laman blog saya. Haa sila duduk. Saya sudah sediakan kopi dengan kuih muih untuk kita berborak panjang mengenai blog saya ini. Ya, seperti yan tertera di tajuk atas blog saya, Prank Tools, adalah sebuah blog yang akan mengajar anda semua pelbagai cara untuk men-prank-kan kawan anda, atau dalam bahasa Melayu, membuat gurauan kepada rakan anda. Tetapi dengan sekeras-keras amaran saya ingatkan di sini bahawa SAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS SEGALA MASALAH MASALAH YANG DIHADAPI DAN RISIKO RISIKONYA. Ini semua adalah atas risiko anda sendiri. Berani buat, berani tanggung. Saya cuma mengajar, supaya apabila saya tiada nanti, anda pula mengajar cucu cicit kita hahahaha. Bersama kita menjahanamkan dunia yang penuh dengan propanganda politik ini! (takde kena mengena zzzz)




Ohh lagi satu terlupa. Kepada yang nak copy-paste blog ni boleh lah. Silakan kepada si pemalas pemalas di luar sana. Tapi sila lah juga bagi kredit untuk aku okay. Kalau tak, bencana menanti anda. Awas! Miaowwww! ;)

No comments:

Post a Comment